Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Dostawa sprzętu TIK dla szkół podstawowych w ramach projektu Rozwijanie kompetencji kluczowych z zastosowaniem narzędzi TIK w szkołach na terenie Gminy Łubnice

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Dostawa sprzętu TIK dla szkół podstawowych w ramach projektu Rozwijanie kompetencji kluczowych z zastosowaniem narzędzi TIK w szkołach na terenie Gminy Łubnice

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

DOSTAWA SPRZĘTU TIK DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PROJEKTU

„ROZWIJANIE KOMPETENCJI KLUCZOWYCH Z ZASTOSOWANIEM NARZĘDZI „TIK” W

SZKOŁACH NA TERENIE GMINY ŁUBNICE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubnice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Łubnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łubnice 66A

1.5.2.) Miejscowość: Łubnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-232

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8659 236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubnice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubnice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -

jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU TIK DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PROJEKTU

„ROZWIJANIE KOMPETENCJI KLUCZOWYCH Z ZASTOSOWANIEM NARZĘDZI „TIK” W

SZKOŁACH NA TERENIE GMINY ŁUBNICE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-759e4518-16de-11ec-b885-f28f91688073

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00183681/01 z dnia 2021-09-17

2021-09-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183681/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17 09:24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00182925/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu TIK dla szkół podstawowych w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji

kluczowych z zastosowaniem narzędzi TIK w szkołach na terenie Gminy Łubnice”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.

94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach

Priorytetu 8 „Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo” działanie 8.3 - „Zwiększenie dostępu do

wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i

ponadgimnazjalnego”, Poddziałania 8.3.3 - „Rozwój edukacji kształcenia ogólnego w zakresie

stosowania TIK (projekty konkursowe)”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.biplubnice.pl/artykuly/1771

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków

komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie

komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie

zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu MiniPortalu,

który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:

https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: sekretariat@lubnice.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:

Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza dokomunikacji

jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny zwymaganiami

określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.wsprawie sposobu

sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych

oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub

konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia

23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub

oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy(Dz. U.z2020 poz. 2415).c) Wykonawca

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00183681/01 z dnia 2021-09-17

2021-09-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto

na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do

złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do: „Formularza do komunikacji”,d) Wymagania

techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii

dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w

Regulaminie korzystania z systemu MiniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy

usług administracji publicznej ePUAP,e) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem

dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”

oraz„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,f) Za datę przekazania oferty, wniosków,

zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub

oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,g) Identyfikator

postępowania i link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście

wszystkich postępowań na MiniPortalu, klikając wcześniej opcję„Dla Wykonawców” lub ze strony

głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi

elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie

są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o

Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia

publicznego.

1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Łubnice, Łubnice 66a, 28-232 Łubnice tel. (15)

8659236, e-mail: sekretariat@lubnice.eu reprezentowana przez Wójta Gminy Łubnice.

2) W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych:

Tomaszem Urbanowiczem, e-mail: rodo@urbanowicz.net.pl

3) Przetwarzania danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa:

1) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27

kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i

w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu

związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.),

zwaną dalej PZP.

4) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest

wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu

o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z

ustawy PZP.

5) Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym są

udostępniane na stronie BIP Zamawiającego, tak jak ogłoszenie o wykonaniu umowy na podstawie art.

448 PZP.

6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie

dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione

na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z którym Administrator Danych Osobowych zawarł

umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu przepisów o ochronie

danych osobowym, m.in. Urząd Gminy Łubnice, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie,

usługi informatyczne.

7) Dane osobowe będą przechowywane w Urzędzie Gminy Łubnice do czasu niezbędnego do

realizacji zadań, o których mowa w pkt 3, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego,

prowadzącego obsługę jednostki i tam przechowywane odpowiednio:

1) dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP,

przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00183681/01 z dnia 2021-09-17

2021-09-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania

umowy;

2) dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych na zadania realizowane z

dofinasowaniem ze środków Unii Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucję Zarządzającą

danym programem operacyjnym skąd pozyskano środki.

8) Każdy ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz prawo żądania

ograniczenia przetwarzania. Prawo do przenoszenia danych oraz prawa wniesienia sprzeciwu wobec

przetwarzania danych osobowych (tym samym prawo do usunięcia danych) z uwagi na konieczność

wywiązywania się z obowiązków przewidzianych w PZP oraz dla celów ustalenia, dochodzenia lub

obrony roszczeń oraz celów archiwalnych nie przysługuje.

9) Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna,

że przetwarzanie jego danych osobowych jest niezgodne

z przepisami o ochronie danych osobowych.

10) Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot

odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie

przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia komputerowego i dydaktycznego do

pracowni szkolnych w ramach projektu pn.: Rozwijanie kompetencji kluczowych z

zastosowaniem narzędzi TIK w szkołach na terenie Gminy Łubnice”, współfinansowanego w

ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-

2020 w ramach Priorytetu 8 „Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo” działanie 8.3 -

„Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia

podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego”, Poddziałania 8.3.3 - „Rozwój edukacji

kształcenia ogólnego w zakresie stosowania TIK (projekty konkursowe)”.3.2. Zamawiający opisał

przedmiot zamówienia w dokumencie pn. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym

załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00183681/01 z dnia 2021-09-17

2021-09-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi

kryteriami:

1) C - cena - 60%

Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady:

w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:

C = (X min ÷ X obliczana) x W max

• C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium

• W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym

kryterium

• X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części

• X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.

2) D – wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 40%

Minimalny okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 2 lata

[24 miesiące] (gwarancja producenta lub dostawcy)

W przypadku wydłużenia ww. okresu o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:

- 6 miesięcy – 5 pkt

- 12 miesięcy – 15 pkt

- 24 miesiące - 40 pkt

UWAGA:

W przypadku braku zaznaczenia konkretnej pozycji w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż

jednej pozycji – wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji i

rękojmi określony w OPZ i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów.

Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w

SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.

Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 %

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00183681/01 z dnia 2021-09-17

2021-09-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

P = C + D

gdzie:

P – łączna ilość punktów badanej oferty

C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena

G – ilość punktów badanej oferty w kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór)

– wg zał. nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez

Zamawiającego wymagania, cechy określone przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany

jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe: Informacje (np. katalogi, karty,

specyfikacje, prospekty, ulotki, instrukcje użytkowania) nt. parametrów oferowanego towaru,

potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia, określonym w Opisie przedmiotu

zamówienia. Prosimy o zaznaczenie na poszczególnych dokumentach/plikach, której pozycji

dane karty / instrukcje/ specyfikacje one dotyczą.

2. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone

środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienie w

wyznaczonym terminie.

3. Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych

środków dowodowych , jeżeli pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00183681/01 z dnia 2021-09-17

2021-09-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych

środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone

środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienie w

wyznaczonym terminie.

Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych

środków dowodowych , jeżeli pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo

zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych

środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o

udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do

reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w

postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W toku prowadzonego

postępowaniakomunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymisię

o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o którym

mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ. 3. Wymagania dotyczące składania oferty przez

wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w rozdziale V

SWZ.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają

pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do

reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W

toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami

wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera

(pełnomocnika) o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.3. W przypadku wspólnego

ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa

oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).4. Spółka cywilna, jest

kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej

wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo

reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do

oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą

oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).5. Wszyscy wykonawcy

składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i

wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach

odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub

od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które

zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:

Tak

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00183681/01 z dnia 2021-09-17

2021-09-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach,

gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:

1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy

nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn

zawinionych przez Wykonawcę;

2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych

w ofercie artykułów, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na artykuły nie gorsze niż

zaoferowane;

3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;

4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez

Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu

prawidłowego wykonania umowy;

5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym

wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;

6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację

przedmiotu zamówienia;

7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.

8) w przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety

związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-27 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-26

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00183681/01 z dnia 2021-09-17

2021-09-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2021-09-17

Dodanie załącznika/ załączników - Tomasz Urbanowicz

2021-09-17

Dodanie załącznika/ załączników - Tomasz Urbanowicz

2021-09-17

Dodanie załącznika/ załączników - Tomasz Urbanowicz

2021-09-17

Dodanie załącznika/ załączników - Tomasz Urbanowicz

2021-09-17

Dodanie załącznika/ załączników - Tomasz Urbanowicz

2021-09-17

Dodanie załącznika/ załączników - Tomasz Urbanowicz

2021-09-17

Dodanie załącznika/ załączników - Tomasz Urbanowicz

2021-09-17

Dodanie załącznika/ załączników - Tomasz Urbanowicz

2021-09-17

Edycja artykułu - Tomasz Urbanowicz

2021-09-17

Dodanie artykułu - Tomasz Urbanowicz

Filtrowanie bieżącej kategorii

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Gmina Łubnice
28-232 Łubnice, Łubnice 66a
woj. świętokrzyskie 
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe: